2014. január 15., szerda

Rostok & Antioxidánsok

Rostok:

  • A rostok - főleg az oldható rostok - szintén csökkentik a vér koleszterinszintjét és lassítják  cukor felszívódását, ami rendkívül fontos mind a cukorbetegnek, mind az egyéb vércukorproblémákkal  küszködők számára. A rostokban gazdag étrend csökkentheti a 2-es típusú cukorbetegség veszélyének kialakulását.
  • pl.: málna, aszalt szilva, avokádó, mazsola, és a legtöbb zöld színű zöldség, melyek kevésbé emelik meg a vércukorszintet, mint a krumpli vagy szinte bármelyik búza alapanyagú étel.
  • A rostban gazdag étrend általában kevesebb kalóriát tartalmaz, így a a fogyás első számú kiegészítője lehet.


Antioxidánsok:

  • Oxidáció olyankor történik, amikor például félbevágunk egy almát és kint hagyjuk a levegőn. Megbarnul.
  • Ha a szervezetben rendszeresen zajlik le az oxidáció, az súlyos károsodást okozhat a sejteknek.
  • Az oxidáció - az oxidációs stressz- szinte minden betegségben jelen van. 
  • Az antioxidánsok segítenek leküzdeni ezt a folyamatot. Az antioxidánsok hiánya korai szívbetegséghez, a rákhoz és egyre gyarapodó memóriaproblémákhoz vezethet.

Konklúzió: Rostokban & Antioxidánsokban gazdag étrend!


Tippek antioxidáns kiegészítőkre:
  • Homoktövis
  • Lenmagolaj
  • Szőlőmagolaj és Szőlőmagliszt
  • Aloe Vera kapszula
  • Fokhagyma kapszula
  • Gojibogyó 
  • Koenzim Q-10 kapszula
  • Antioxidáns kapszula
  • Acai berry kapszula



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése