2013. június 30., vasárnap

Menyasszonyi Tréning Start!


Vége a júniusnak, visszaszámlálás indul! Kerek egy év áll rendelkezésünkre, hogy mindent megszervezzünk és fitti formába kerüljünk a nagy napra.

Mindenki szeretné ezen a napon a legjobb formáját hozni, ez nem is kérdés! A paleo étrend ebben is segítségünkre van. A megfelelő táplálkozás mellett azonban még inkább figyelmet kell fordítanunk a testmozgásra is. Bevallom őszintén az elmúlt években egyre inkább punnyadtam, lehet hogy ez a munkának köszönhető vagy már a korral jár?!?

Korábban mindennapjaim része volt a sport, de sajnos a tanulmányok és a munka mellett egyre inkább átvette a helyét a rohanás-rohanás...meg persze lusta dög is lettem! :D

Na szóval, ma eljött az a nap amikor már nem volt több halasztgatás és le kellett tolnom a hátsóm egy futópályára.

Pár lépésre tőlünk van egy szép park, erdei és salakos futópályával, gondoltam ez tökéletes lesz, sokkal jobb, mint a betonon futkosni a járókelők között. Oké megérkeztünk, bemelegítés nyújtásokkal majd uccu neki fussunk!!!  Hát, megdöbbentően vacakul ment...nem is gondoltam volna hogy ekkora slamasztikában vagyok. Tavasztól őszig szinte minden nap kerékpárral járok dolgozni és ennek ellenére a kondim limes nulla. A szervezetem már pár kör után heves tiltakozásba kezdett. Kis pihenőt követően korláton húzódzkodás és guggolások következtek. A húzódzkodást egyelőre "..." -be tehetem mert igen gyengusz kísérletek voltak. 

Cirka 30-40 perc múlva konstatáltam, hogy ez így most elsőre elég is volt...

Reméljük a következő alkalommal már jobban fog menni! :( 

Haza felé már kezdtem érezni a munka "gyümölcsét" a lábaimban. A házba beérve pechemre a lift elromlott, így 119 db lépcső volt a levezetés....pufff....

Gyors fürdőzés és jöhet a paprika pakolás. Ez egy olyan alakformáló zselé ami csípős paprika kivonatot tartalmaz. Fokozza a vér- és nyirokkeringést, emellett segít fellazítani a lerakódott zsírsejteket. Jótékony hatással van az érfalakra, javítja a vérellátását a kötőszöveteknek, ezáltal segít megszabadulni a lerakódott méreganyagoktól, a narancsbőrtől és a zsírpárnáktól. Tengeri alga és narancsolajat tartalmaz még.
 Rugalmas és feszes bőrért fogyókúrázóknak és sportolóknak egyaránt javasolt. Érdemes csak fürdést követően felkenni, minden problémás területre. Kesztyű javallott és szembe ne kerüljön! Ugrás egy pamutos cicanaciba és jó pár óráig érezhető meleg, zsibbasztó hatás. 



Jöhet a blogírás, munka bármi, amíg a zselé karcsúsít! Végezetül zuhannyal lemossuk, de elsőnek langyos víz, mert párolog a paprika...:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése