2012. november 12., hétfő

Első lépések - Bevezetés


Sziasztok!

Bemutatkozó rovatunkban már olvashattatok arról, hogy hogyan is kezdődött a mi történetünk. Ma elhatároztam, hogy megosztom Veletek a kezdeti nehézségeink kulissza titkait is. :)

Mikor haza jöttem az ESG vizsgálatról nem igazán volt étvágyam, de tudtam vacsorázni kellene valamit, de vajon mégis mit? Semmihez nem volt kedvem és hiába fürkésztem a hűtőt, semmiben nem voltam biztos mit ehetnék, mit nem. Úgy döntöttem azt eszek ami itthon van, ha már születésem óta helytelenül étkezem akkor már 1-1 nap nem számít, gondoltam. Összedobtam egy szendvicset és közben keresgéltem a neten, hogy miről is szól ez a javasolt paleo diéta. 

Másnap nagy lelkesen elmentem a boltba, gondoltam bevásárolok mindent amit tegnap olvastam, hogy ajánlott lenne fogyasztani.Nagy bánatomra bolyongtam az áruház sorai között, olvasgattam a termékek hátoldalán lévő leírásokat és csalódottan vettem tudomásul hogy szinte semmi nem felel meg az igényeimnek. Nem kis időt eltöltve az áruházban, végül némi zöldséggel és gyümölccsel távoztam. Otthon megint csak neki leselkedtem az internet böngészésének, mire egyértelművé vált hogy a számomra szükséges alapanyagokat, egy helyről, legegyszerűbben webáruházból tudom beszerezni. Választottam egy-két dolgot és rendelést követően pár napra meg is érkezetek az új fura kis alapanyagok. Párom a magokat meglátva még viccelődött is, hogy mostantól csak csipegetni fogok mint egy madár? 


Lelkesen elkezdtem darálgatni a magokat, bekeverni a kenyérnek valót. Forraltam, áztattam, turmixoltam és szűrtem a kókuszreszeléket és cirka másfél óra elteltével lett kenyerem és tejem is. Picit félve méregettem az újdonsűlt ételeket, megkóstolva őket azonban minden kétségem elillant. A következő hetekben sorra beszereztem a legégetőbbnek ítélt alapanyagokat és kipurgáltam minden nem egészséges cuccost a konyhámból. :)

A következő bejegyzésekben lépésről - lépésre végig vesszük, hogy konyhánkban milyen változások történtek azóta.

Zárásként megosztom Veletek, hogy nem olyan rég járt nálunk a vízvezeték szerelő és mivel minden egészségtelen dolgot száműztem a konyhából, picit kényelmetlenül éreztem magam hogy nem tudom megkínálni hagyományos kávéval. :)  

Tanulság, amolyan tuti paleo tipp: Érdemes otthon tartani kis mennyiségben olyan nem egészséges élelmiszereket is, mint például a cukor, hiszen vendégeinknek saját szokásainkat csak ajánlhatjuk mint lehetőséget.

BioNetti
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése